سیاست حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی آخرین بار در 3 آپریل 2021 به روز رسانی شده است.

از اینکه سایت آموزش آنلاین فارسی iTeachPlus را انتخاب کردید بسیار متشکریم.

در iTeachPlus به حریم خصوصی شما احترام گذاشته می شود و هدف از ایجاد سیاست حفظ حریم خصوصی، قرار دادن شما در جریان نحوه جمع آوری اطلاعات، استفاده و به اشتراک گذاری داده های کاربران می باشد. حقوق کاربران برای دسترسی، تصحیح یا محدود کردن استفاده از داده هایشان نیز شرح داده می شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی در هنگام بازدید یا استفاده از وب سایت iTeachPlus ، برنامه های تلفن همراه ، API ها یا خدمات مرتبط (“خدمات“) اعمال می شود.

با استفاده از خدمات iTeachPlus ، شما با تمامی شرایط سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت می کنید. اگر با این خط مشی موافق نیستید ، از خدمات این سایت استفاده نکنید.

  1. چه اطلاعاتی از شما گردآوری می شود

در iTeachPlus داده های مشخصی از شما گردآوری می شود از جمله اطلاعاتی که خودتان وارد می کنید، اطلاعات مربوط به دوره هایی که ثبت نام می کنید و داده هایی مربوط به پلتفرم و سیستم عامل و ابزارهای مربوط به شخص ثالثی که توسط آنها به iTeachPlus متصل می شوید. همچنین برخی از داده ها به صورت خودکار جمع آوری می شود مانند اطلاعات مربوط به دستگاه شما و اینکه با چه قسمت هایی از خدمات ما ارتباط برقرار می کنید یا چه میزان از وقت خود را صرف استفاده از خدمات ما می کنید.

  1. نحوه دریافت اطلاعات شما

برای جمع آوری داده های ذکر شده در بالا از ابزارهایی مانند فرم های ورود اطلاعات، کوکی ها، web beacons و فن آوری های ردیابی استفاده می شود. برخی از این ابزارها امکان انصراف از جمع آوری داده ها را به شما ارائه می دهند.

  1. هدف از استفاده از داده های شما

 iTeachPlus از داده های شما برای انجام کارهایی مانند ارائه خدمات، برقراری ارتباط با شما ، عیب یابی مشکلات ، ایمنی در برابر کلاهبرداری و سو استفاده ، بهبود و به روزرسانی سرویس های خود، تجزیه و تحلیل نحوه استفاده افراد از خدمات ، ارائه تبلیغات شخصی و مواردی که طبق قانون مجاز بوده و یا برای حفظ ایمنی و یکپارچگی ضروری است، استفاده می کند.

  1. اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک گذاشته می شود

داده های خاص شما با استادان، شرکت های وابسته به iTeachPlus ، شرکای تجاری  ، ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل و غنی سازی داده ها ، ارائه دهندگان رسانه های اجتماعی، شرکت هایی که در اجرای تبلیغات و نظرسنجی ها کمک می کنند، به اشتراک گذاشته می شود، همچنین ممکن است داده های شما در صورت نیاز برای امنیت ، رعایت قانون یا به عنوان بخشی از تغییر ساختار شرکت به اشتراک گذاشته شود.

  1. امنیت

در iTeachPlus  بر اساس نوع و حساسیت داده های ذخیره شده از سیستم امنیتی مناسب استفاده می شود، اما مانند هر سیستم مجهز به اینترنت، خطر دسترسی غیرمجاز همیشه وجود دارد، بنابراین مهم است که از رمز ورود خود محافظت کنید و در صورت مشکوک بودن به دسترسی غیرمجاز به حساب خود ، با iTeachPlus تماس بگیرید.

  1. حقوق شما

شما در مورد استفاده از داده های خود از حقوق مسلم برخوردار هستید، درصورت انصراف از ایمیل های تبلیغاتی ، کوکی ها و داده های جمع آوری شده توسط شرکت های ثالث، خاتمه یا به روزرسانی حساب کاربری خود با iTeachPlus تماس بگیرید.

  1. قوانین خاص صلاحیت قضایی

اگر در کالیفرنیا زندگی می کنید ، حقوق خاصی در رابطه با دسترسی و حذف داده های خود و همچنین دانستن اینکه ما با چه کسانی داده های شما را به اشتراک می گذاریم ، دارید اگر در استرالیا زندگی می کنید ، حق شکایت رسمی را با آژانس دولتی مناسب دارید. کاربران خارج از کانادا و ایالات متحده باید توجه داشته باشند که ما داده ها را به ایالات متحده و دیگر مناطق خارج از منطقه اقتصادی اروپا منتقل می کنیم.

  1. به روز رسانی و اطلاعات تماس

زمانی که iTeachPlus تغییر اساسی در این خط مشی اعمال کند، این تغییرات را از طریق وبسایت به کاربران اطلاع داده خواهد شد. تغییرات از روزی که ارسال می شوند، موثر واقع می شوند. لطفاً هر گونه سوال خود را از طریق ایمیل یا قسمت ارتباط با ما در وبسایت در میان بگذارید.

سبد خرید